Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ, με τα μάτια της Αλεξάνδρας Κουτσούκου

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αλεξάνδρα Κουτσούκου για τα λόγια ψυχής που άφησε στο χαρτί της με αφορμή το βιβλίο μου ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ.

''Δεν είχα διαβάσει ποτέ βιβλίο της Νατάσας.Πάντα ήθελα να πάρω κάποιο δικό της και πάντα κάτι τύχαινε και έπαιρνα κάτι άλλο.Στην έκθεση βιβλίου του Ζαππείου όμως δεν μπόρεσα να αντισταθώ , ούτε είχα καμμία διάθεση να το αναβάλλω άλλο.Και το Μυστικό των αλόγων βρέθηκε στα χέρια μου.Η υπόθεση στο πίσω μέρος του βιβλίου δεν μου αποκάλυψε πολλά για αυτό που θα συναντούσα στις 422 σελίδες του βιβλίου.
Το ξεκίνησα ένα μεσημέρι Κυριακής με έντονη την ανάγκη του ύπνου.Ήθελα μόνο λίγες σελίδες διαβάσματος για να με βοηθήσουν να χαλαρώσω και να παραδωθώ στην αγκαλιά του Μορφέα.Αυτό νόμιζα τουλάχιστο.Αντί όμως να παραδωθώ στην αγκαλιά του ύπνου , παραδόθηκα στην ιστορία του βιβλίου και στις γρήγορες περιγραφές της Νατάσας.Χωρίς να το καταλάβω είχα φτάσει στη μέση και το ενδιαφέρον μου ήταν αμείωτο.
Βρήκα πολλά κοινά σημεία του εαυτού μου , με την ηρωίδα.Έντονα μας έδενε η απώλεια της μάνας και ο φόβος του θανάτου.Τα βιαστικά συμπεράσματα και οι συγκρατημένες κινήσεις.Η Άννα κι εγώ είχαμε πολλά κοινά .Η ιστορία έντονη και γρήγορη.Μια ιστορία που ήθελες να πάς λίγο πιό πέρα διαβάζοντας τη για να σου αποκαλύφθεί το τέλος της και τα μυστικά που έκρυβε μέσα της.
Ένα γρηγορο βιβλίο με έντονους ρυθμόυς και κατανοητή  καθημερινή γλώσσα.Μια ιστορία που μέσα της πλέκεται ένα οικογενειακό  δράμα που ζητά απάντηση.Που ζητά λύτρωση και μόνο αν φτάσεις στην τελευταία σελίδα , θα πάρεις  τις απαντήσεις που θές.
Τέλειώνοντας ένιωσα μια απογοήτευση να με κατακλύζει.Γιατί δεν είχα αλλό βιβλίο της Νατάσας για να διαβάσω και γιατί το μυστικό των αλόγων δεν μου είχε φτάσει, ήθελα κι άλλο.Αυτό που με εξέπληξε ήταν πώς το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν το πρώτο της βιβλίο .Το ταλέντο της και η τέχνη της να περνά πράγματα στον αναγνώστη ήταν μοναδική.Πραγματικά μπορώ να πώ πως με μάγεψε και πως αναζητώ κάθε τι που έχει γράψει.
Τελικά το να ανοίγονται δρόμοι σε νέα παιδιά του χώρου είναι ευχής έργο γιατί εμείς οι αναγνώστες ανακαλύπτουμε νέα ταλέντα που σίγουρα έχουν να δώσουν πολλά.....
Το όνομα της Νατάσας Γκουτζικίδου είναι πολύ ψηλά στη λίστα των επιλογών μου πια αλλά και η ίδια έχει πάρει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.Την αγαπώ και τη θαυμάζω γιατί πάνω απο όλα μου βγάζει προς τα έξω τον αληθινό μου εαυτό.Της εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κάνει απο εδώ και μπρός και εγώ θα είμαι πάντα εδώ για εκείνη για να την διαβάζω , να παρακολουθώ την πορεία της αλλά και να την αγκαλιάζω...''

2 σχόλια:

  1. Μερικές φορές απο το πουθενά ανακαλύπτουμε θησαυρούς,έτσι απρόβλεπτα.Χαίρομαι που σας βρίσκω εδώ.Καλό σας βράδυ κιευχαριστώ για την φιλοξενία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε καλά, σας ευχαριστώ πολύ. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή