Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ειρήνη Φραγκάκη

Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ είναι το πρώτο βιβλίο της Ειρήνης Φραγκάκη. Μια νέα συγγραφέα που ήδη από το πρώτο της βιβλίο καταφέρνει να κερδίσει τον αναγνώστη! Ένα βιβλίο για τις μεγάλες αποφάσεις που καλούμαστε να πάρουμε όταν όλα γύρω μας μοιάζουν γκρίζα. Ένα βιβλίο στους ήρωες του οποίου ο καθένας από εμάς μπορεί να ''διαβάσει'' τον εαυτό του...  Ένα βιβλίο για τις ''φυλακές'' από τις οποίες καλούμαστε να αποδράσουμε... Γιατί ναι, καλούμαστε να το κάνουμε για χάρη του ίδιου μας του εαυτού, και μην ξεχνάτε...  Κανένας άλλος δεν θα το κάνει για εμάς. Ίσως αυτός ο άλλος μας προσφέρει ένα χέρι βοηθείας αλλά και πάλι, είμαστε εμείς που θα αποφασίσουμε για την κατάληξη της ιστορίας... Καλοτάξιδο Ειρήνη!

 ''Κάποτε έβλεπα τη ζωή μου σαν να ήμουν κλεισμένη πίσω από σίδερα λες και δεν υπήρχε αέρας εκεί που με είχαν κλείσει. Aσφυκτιούσα αλλά δεν το καταλάβαινε κανείς.

Ποιος άλλωστε θα είχε την ΄΄καλοσύνη΄΄ να ενδιαφερθεί για μένα για το πως ένιωθα ή για το τι με απασχολούσε; Ποιος θα μπορούσε έστω και μια φορά στην ζωή μου να με ρωτήσει για το τι πραγματικά είχε ανάγκη η ψυχή μου; Απολύτως κανείς. Κανείς μέχρι που βρέθηκε στο δρόμο μου εκείνος! Εκείνος που όχι μόνο νοιάστηκε για μένα αλλά και ό,τι έκανε ήταν πραγματικά αληθινό και βγαλμένο μέσα από την καρδιά του.

Αυτόν τον άνδρα αγάπησα γιατί μου έμαθε τι θα πει ζωή και τι σημαίνει να αναπνέεις χωρίς να χρειάζεσαι μάσκα οξυγόνου όταν όλα γύρω σου γίνονται καταπιεστικά και μια θηλιά για να σε πνίξουν. Αυτόν που μου έδειξε τον τρόπο πώς να το κάνω χωρίς να έχω τύψεις ότι κλέβω... την ανάσα κάποιου άλλου...'' (Από το βιβλίο)



Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ, Ειρήνη Φραγκάκη
ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

3 σχόλια:

  1. Τι να πω τώρα....μ' έχεις αφήσει άφωνη με την κίνησή σου, με την παρουσίαση του βιβλίου μου...αν σε είχα μπροστά μου σίγουρα θα σ' αγκάλιαζα και θα σου χάριζα ένα γλυκό φιλί!!!Νατασάκι μου αγαπημένο,σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για Όλα κι είναι τιμή μου που σε γνώρισα!!!!!!!!!
    Υποκλίνομαι στο μεγαλείο της ψυχής σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη μου, εγώ σε ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές που πέρασα κρατώντας στα χέρια μου το βιβλίο σου! Έπειτα, νιώθω τυχερή γιατί μέσα από το χώρο του βιβλίου έχω γνωρίσει αξιόλογους ανθρώπους όπως εσύ! Φιλί κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή