Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Το μυστικό των αλόγων, μέσα από τα μάτια της Κλειούς Τσαλαπάτη

Το βιβλίο αυτό είναι το τρίτο της Νατάσας που διαβάζω. Ενώ το είχα για αρκετό καιρό στη βιβλιοθήκη μου, για κάποιο λόγο δεν αποφάσιζα να το διαβάσω. Όταν πια πήρα στα χέρια μου και τη συνέχειά του, "Το Μυστικό Των Αλόγων-Η Επιστροφή", το αποφάσισα. Τώρα ξέρω γιατί το καθυστερούσα... Γιατί όταν θα τελείωνα το πρώτο θα ήθελα απεγνωσμένα να διαβάσω τη συνέχειά του!
Υπέροχο βιβλίο. Μου κράτησε το ενδιαφέρον αμείωτο από την πρώτη σελίδα μέχρι και την τελευταία. Ζωντανοί χαρακτήρες που μπλέκονται μεταξύ τους σε μια πλοκή που δε μπορείς εύκολα να μαντέψεις. Οι ζωές όλων τους άρρηκτα δεμένες και οι αποφάσεις και οι πράξεις του ενός επηρεάζουν στο μέγιστο βαθμό την πορεία της ζωής του άλλου.
Ένα μυστήριο που προσπαθεί η ηρωΐδα μας να αποκαλύψει. Ένα μίσος που καταλήγει να γίνει αγάπη. Ένας άδικος χαμός ενός ανθρώπου, που παρεξηγήθηκε και παρερμηνεύτηκε από πολλούς. Ένα μυστικό που κρατούν σφραγισμένο μέσα τους έντεκα άλογα και που όταν θα αποκαλυφθεί θα αλλάξει τη ζωή όλων. Η δικαίωση κάποιων ανθρώπων που, ακόμα κι αν δε ζούνε, το πνεύμα τους, η ψυχή τους την επιζητά για ησυχάσει. Μέσα σε όλα αυτά τα στοιχεία υπάρχει πάντα παρούσα και κυρίαρχη η αγάπη. Άλλοτε η όμορφη αγάπη-λυτρωτής και άλλοτε η βασανιστική αγάπη-τιμωρός.
Συγχαρητήρια Νατάσα μου για το πανέμορφο πρώτο σου μυθιστόρημα!
Φίλοι μου σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! Μετά, να είστε σίγουροι, θα αναζητήσετε και τη συνέχειά του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου