Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

''Το μυστικό των αλόγων'' μέσα από τα μάτια της Δήμητρας Τράκα

''
''Το μυστικό των αλόγων"
Διαβάζοντας τις πρώτες σελίδες του βιβλίου της Νατάσας μας, ένιωσα τα μάτια μου να βουρκώνουν από συγκίνηση, είχα τους λόγους μου. Όταν ξεπέρασα το στάδιο της συγκίνησης και χώθηκα καλά στο κάθισμά μου, αμέσως ανέβηκα στο ίδιο τρένο κι έγινα συνεπιβάτης με την ηρωίδα της. Το δικό μου τρένο στο οποίο επέβαινα εκείνη την ώρα στην πραγματικότητα, με πήγαινε στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και κατά σύμπτωση το ίδιο και την ηρωίδα. Σε λίγα όλως λεπτά, εγώ άλλαξα χρόνο και προορισμό. Παρασύρθηκα από την ιστορία κι έγινα κομμάτι της. Έζησα τις παιδικές αναμνήσεις, νοστάλγησα, ξαναθυμήθηκα, πόνεσα, έκλαψα, θύμωσα, ένιωσα ικανοποίηση και τέλος, ηθική ικανοποίηση!
Νομίζω πως μόνο η Νατάσα ξέρει καλά τα μυστικά που κρύβουν τ' άλογα και μπορεί να τα μοιραστεί μόνο μαζί τους! Εμείς ως απλοί θεατές δεν έχουμε παρά να θαυμάσουμε το ταλέντο της, ν' απολαύσουμε την ιστορία της και λίγο πριν κλείσουμε το βιβλίο, ν' αφήσουμε τον εαυτό μας ελεύθερο να αισθανθεί την ευωδιά της γης λίγο μετά την ανοιξιάτικη βροχή, γιατί μια τέτοια εικόνα θα έρθει σίγουρα στο μυαλό όλων μας!
Νατάσα μου καλοτάξιδη πάντα και πολλές επιτυχίες στον δρόμο σου κοπέλα μου!
 

                                                                                                                                   Τράκα Δήμητρα, συγγραφέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου